ÖRGÜ~ÖRGÜ MODELLERİ~ÖRGÜ ÖRNEKLERİ~KNITTING|CROCHET

deniz kızları hobi örgüleri&Örgü Blogları - *Örgü modelleri arayan örgü severler için modeller.En güzel ve yeni örgü~örgü modelleri~örgü örnekleri~örgülerim~örgüler~el örgüsü~bebek örgüleri~yelek örnekleri~dantel örnekleri~moda~güzellik sırları~diyet~zayıflama~bebek bakımı~çocuk sağlığı~hamilelik~yemek tarifi~yemek tarifleri~pasta tarifleri~deniz kızı~deniz kızları~MODA~ALIŞ VERİŞ~ÇOCUK BAKIMI~YEMEK TARİFLERİ~HOBİ~TATİL~GÜZELLİK

knitting crochet knit hand work made  knitters
Bebek PATİKLERİ * Hand Crochet baby booties 01:24

Yeni bebek patikleri örnekleri örmek isteyen örgü severler için PATİK modelleri.
Kız çocukları için tasarlanmış farklı bir patik örneği.










7 yorum:

Miria dedi ki...

OI AMIGA, AMEI ESTE SAPATINHO,VC PODERIA ME MANDAR A RECEITA?meu email e mamy_fofoletica@hotmail.com
bjs. miria
http://mirokaartes.blogspot.com/

celiabe dedi ki...

Maravillosos¡¡¡
Saludos Celia de URUGUAY

ROSANGELA dedi ki...

oi amiga, amei Este Sapatinho, Sobrinha Tenho uma menina Que vai Ganhar Uma ELA e goataria de Fazer dinheiro, MIM Poderia voce adriça um dinheiro para a Receita, e-mail Meu
roseriglesias@hotmail.com
http://robrincandodearte.blogspot.com
Desde ja Agradeço a Atenção.
BJS

AFORTUNATTA dedi ki...

Olá, adorei o sapatinho, se puder enviar a receita tb gostaria muito!!!! cristianerebola@hotmail.com

Andréa, Carla e Lia dedi ki...

Merhaba sevgili, sevimli, güzel çalışmanızı!
Benim adım Andrea ben Brezilya önce, ben de bir köşe http://amorecoartescroche.blogspot.com/ var
Ben ayakkabı sevdi ve bana andrea_silvac@hotmail.com e-posta ile tarif gönderebilir acaba
Şans, refah!
Bjokas

Érica dedi ki...

BOM DIA. LINDO, LINDO DEMAIS.
VOCE PODERIA ME MANDAR O GRAFICO?
ebnaves@yahoo.com.br

ReginaBruzzi dedi ki...

AMEI ESTE SAPATINHO,VC PODERIA ME MANDAR A RECEITA?
meu email é:
regina_bruzzi@hotmail.com
Grata.
Bjus

Yorum Gönder